2012. november 15., csütörtök

Bármi történt is 2.

"Az én életembe is eljött az a pillanat, mikor minden reményem és erőfeszítésem ellenére nagyon keserves élethelyzetben találtam magam. Bizonytalanná vált a családi életem, az anyagi biztonságom, szűk családi körben pedig sokakban kellett keserűen csalódnom, ami a maradék stabilitásom és erőm is végképp felőrölte. Segíteni senki sem tudott ill. akart, egyedül maradtam. 

Teljes reménytelenségben, kétségbeesve hívtam fel Katát, akinek még régebben akadtam véletlenül honlapjára. Akkor még csak fotói ragadtak meg és az abból áradó letisztult, egyszerű LÉNYEG. Személyesen nem ismertem, nem tudtam róla semmit. 

Nagyon kedves volt már az első pillanatban, ugyanakkor határozott és erős. Az első találkozó meggyőzött, hogy nem kerültem rossz helyre, sőt! A terápia alatt MINDIG biztonságban éreztem magam, akkor is mikor zokogva intéztem a dolgaim. Tudtam, hogy BÁRMIKOR felhívhatom és segítségét kérhetem. 

Ha kérdésem volt mindig megkaptam a magyarázatát, egyszóval - bár nem tudhattam hová lyukad ki az életem, mi lesz a folytatás- erőt és bátorítást kaptam, hogy jó úton járok és abból a helyzetből amiben éppen tartok a lehető legjobban fogok kikerülni. 

Nehéz utat kellett végigjárnom, sok minden a helyére került és rengeteget tanultam. Mindvégig azonnali békét kaptam jelenlétében és tovább tudtam lépni. Önismeretem jelentősen javult, imaéletem új értelmet és lendületet kapott. Hogy hogyan hihettem el neki, hogy ez így lesz jó? EGYSZERŰ volt és HITELES! A leglényegesebb azonban az volt, hogy megtaláltam és újraépítettem önmagam, de úgy, hogy senkit sem bántottam, senki másnak kára vagy vesztesége ebből nem származott. Szerintem ez óriási dolog a mai önfelszabadítónak nevezett, önérdekből másokon átgázoló pszichológiai irányzatok áradatában."

Nincsenek megjegyzések: